Indiferent dacă afacerea dvs. este mică sau mare, dacă vă bazați pe traficul web pentru vânzări sau marketing, trebuie fie să stăpâniţi optimizarea motorului de căutare SEO, fie să angajați un specialist SEO. In continuarea articolului vă vom oferi 10 sfaturi pentru a vă ajuta să găsiți profesionistul SEO potrivit.

Site-ul companiei dvs. ar putea deveni renumit, dar dacă acesta nu atrage în mod constant vizitatori, poate avea un impact negativ asupra veniturilor.

S-ar putea să fie necesar să angajați un expert în optimizarea motorului de căutare SEO, indiferent dacă este vorba de angajat, consultant individual sau firmă de consultanță SEO. Un expert SEO cu multă experienţă vă poate examina site-ul; de asemenea identifică strategii de îmbunătățire a clasamentului motorului de căutare și a vizualizărilor de pagină.

Remediile pe care le-ar putea prescrie un expert SEO includ rescrierea etichetelor de titlu HTML pentru a remedia problemele structurale care împiedică roboţii de căutare să acceseze cu crawlere și indexarea conținutului dvs. și obținerea de linkuri de calitate de pe site-uri web externe relevante.

Iată primele 10 calități de căutat la un expert SEO.

1. Ani de experiență SEO

Jill Whalen a afirmat că oricine poate înființa o „agenție SEO” peste noapte și se poate numi expert SEO. Acest lucru nu înseamnă că știu cu exactitate ce fac. Există o mulţime de lucruri mărunte care intră în imaginea de ansamblu a realizării SEO și este nevoie de mulți ani de experiență pentru a realiza cu adevărat o treabă bună .

Whalen spune că fiecare site web are nevoie de tactici SEO diferite pentru a reuși. Un expert SEO cu mulți ani de experiență va putea să se uite la orice site web și să știe exact ce trebuie făcut pentru a obține mai mult trafic în motoarele de căutare, în timp ce o persoană mai puţin familiarizată cu SEO va încerca aceleași lucruri pe fiecare site, dar nu va şti exact ce să facă.

2. Înțelegerea tuturor celor 3 niveluri SEO

Optimizarea motorului de căutare implică 3 niveluri:

Tehnic, adică pentru structura unui site să se poată determina cât este de ușor sau de dificil să se acceseze cu crawlere și să clasifice conținutul dvs.

Optimizare pe pagină, adică utilizarea unor noţiuni precum cuvinte cheie și etichete HTML în moduri care ajută la creșterea traficului motorului de căutare către site-ul dvs.

Optimizare în afara paginii, cum ar fi crearea de linkuri.

Cei ce nu doresc un SEO unidimensional, vor avea nevoie de cineva pentru a-și aborda strategia din toate cele trei unghiuri în vederea maximizării succesului.

Dacă motoarele de căutare nu pot accesa tot conținutul de pe un site web atunci orice altceva făcut pe site va fi inutil în ceea ce privește succesul SEO. Acest lucru înseamnă că toate companiile SEO trebuie să înțeleagă toate problemele pe care le pot avea și trebuie să fie în măsură să le articuleze dezvoltatorilor, astfel încât problemele să poată fi reduse la minimum.

3. O evidență dovedită a succesului SEO

Este ușor să vorbești despre un joc bun în SEO, însă există o mulțime de postări pe blog și articole care descriu diverse tactici SEO pe care le poți folosi.

Oricine dorește să angajeze un consultant SEO sau o companie ar trebui să verifice cu siguranță cel puțin 3 referințe destul de actuale pentru a discuta despre modul în care compania i-a ajutat să reușească.

4. Marketing Savvy

Odată ce depășești problemele tehnice ale unui site web, SEO seamănă foarte mult cu marketingul tradițional.

Conținutul trebuie scris într-un mod care să sublinieze avantajul pentru utilizator, iar totul trebuie făcut într-un mod care să atragă și persoanele de la celălalt capăt al unui motor de căutare care caută ceea ce compania dvs. are de oferit.

5. O perspectivă și o cunoaștere bine definite

Rand Fishkin afirmă că de ani de zile s-au putut ignora subiecți în afara ariei SEO hipercentrate.

SEO-ul de astăzi trebuie să înțeleagă tot marketingul la un nivel ridicat, psihologia rasei umane, cultura specifică, peisajul social media, analize web, design și dezvoltare web, marketing viral, conținut, produs, modele de afaceri și multe altele.

Când deconectăm SEO de aceste alte practici critice, luăm decizii pe termen scurt care pot în cele din urmă să deranjeze mai mult decât să ajute.

6. O înțelegere a imaginii generale

Se concentrează SEO pe conversii? În mod ideal, accentul oricărei strategii SEO ar trebui să fie realizarea unui obiectiv, cum ar fi creșterea conversiilor, nu atingerea unui anumit rang.

7. Capacitatea de a se potrivi cu cultura companiei dvs.

Capacitatea SEO pentru a lucra bine cu membrii acestor echipe este extrem de importantă. Integritatea și stilul de comunicare ale SEO trebuie să se potrivească cu organizația.

8. Abilități excelente de comunicare.

Vorbind despre stilul de comunicare, un SEO trebuie să fie capabil să comunice cu exactitate de ce trebuie făcută o modificare a unui site web în termeni pe care toată lumea îi înțelege. Nu există nicio modalitate în care un SEO să poată face totul singur.

Prin urmare, trebuie să poată comunica de ce trebuie făcută o anumită modificare în termeni pe care toată lumea îi înțelege. Ar trebui să poată vorbi cu echipa IT și echipa de nivel C pentru a le asculta punctul lor de vedere.

9. O pasiune pentru execuție

Experții SEO cărora le place să facă lucrurile în mod eficient fac de obicei consultanți ideali.

SEO-urile excelente găsesc modalități de a rezolva provocările și blocajele. Desigur, acest lucru înseamnă că organizația dvs. trebuie să permită progresul și să nu-l împiedice, pentru a nu avea un impact pozitiv asupra companiei.

10. Curiozitatea

Deși cunoașterea este cu siguranță importantă, și curiozitatea este esențială. A găsi găsi un SEO care să poată spune adresele IP pentru toate crawlerele Google este minunat.