Efectuarea unui audit SEO pe site-ul dvs. web este primul și cel mai important pas atunci când începeți o campanie SEO.

Un audit SEO adecvat relevă punctele slabe ale unui site web în ceea ce privește calitățile SEO, cum ar fi indexarea necorespunzătoare a paginilor, conținutul duplicat, inconsecvențele etichetelor H1 și utilizările incorecte ale legăturilor interne.

Un audit SEO îmbunătăţeşte clasamentul site-ului dvs. de căutare. Să aruncăm o privire la cele cinci „necesități” ale auditului SEO de care are nevoie fiecare audit pentru a ne asigura că site-ul dvs. beneficiază de toate avantajele.

La scară largă, se vede că SEO devine o tactică de marketing normalizată, în același mod în care televiziunea, radioul și tipăritul sunt considerate în mod tradițional ca tactici de marketing.

Auditul SEO „Must Have” 1: Pagini „Noindexing”

Primele sarcini atunci când începeți un audit este să vă examinaţi site-ul pentru ca paginile să fie „noindex”. Google indexează paginile în funcție de modul și de ce determină paginile site-ului dvs.

Atunci când efectuați un audit al site-ului dvs. sau când o companie SEO efectuează unul pentru dvs., veți dori să vă asigurați că toate paginile care nu oferă conținut valoros pentru vizitatorul site-ului, precum și paginile cu o cantitate mică de conținut sunt etichetate pentru „noindexing”.

Paginile Noindexing avertizează că un site nu dorește ca pagina „noindex” să fie catalogată pentru rezultatele căutării sau pop-up pe SERP. În acest fel, Google nu ia în considerare aceste pagini, astfel încât site-urile nu scad în clasament.

Auditul SEO „Must Have” 2: Căutați conținut duplicat

Coincidența cu „noindexarea” paginilor este optimizarea conținutului de pe paginile site-ului. Principalele calități pe care motoarele de căutare le caută atunci când accesează cu crawlere conținutul sunt calitatea sau valoarea pe care conținutul o prezintă vizitatorilor, lungimea conținutului și dacă conținutul este duplicat în altă parte a site-ului sau a internetului în general.

Pagini cu conținut fără sens ar trebui să fie eliminate complet de pe site-ul dvs. Ce rost are să ai o pagină care nu oferă informații benefice vizitatorilor site-ului? Scopul conținutului este de a oferi informații. Dacă pagina are conținut inutil, remediaţi această problemă.

Google doreşte să ofere utilizatorilor o experiență de căutare unică și semnificativă. Când conținutul este duplicat, se comunică către Google că pagina sau site-ul nu oferă experiența de utilizare benefică pe care Google își propune să o ofere.

Auditul SEO „Must Have” 3: Cele mai bune practici H1

A treia parte a unui audit SEO adecvat este implementarea celor mai bune practici H1. H1-urile sunt titlul principal al unei pagini. Nu titlul conținutului, ci titlul pe care structura unei pagini îl comunică motoarelor de căutare. H1-urile comunică către Google despre ce pagină este vorba și despre conținutul benefic pe care îl poate oferi, astfel încât să știe când să o afișeze în paginile cu rezultate ale SERP.

În timpul unui audit SEO, asigurați-vă că verificați dacă lipsesc H1, H1 duplicate, H1 care au peste 70 de caractere și orice H1 multiple. H1-urile sunt unul dintre cele mai importante lucruri pe care Google le accesează cu crawlere atunci când analizează un site în legătură cu ceea ce este pagina, scopul sau conținutul, așadar asigurați-vă că respectă cele mai bune practici SEO.

Auditul SEO „Must Have” 4: Optimizați titlurile paginilor și descrierile meta

După H1s, treceți la optimizarea titlurilor paginilor și a descrierilor meta, având în vedere cele mai bune practici. Similar cu optimizarea etichetelor H1, sortați adresele URL pentru meta descrieri care lipsesc în totalitate.

Titlurile paginilor sunt ceea ce Google afișează pe SERP. De multe ori, titlurile paginilor sunt prea lungi, titlul rămânând incomplet sau, în alte cazuri, sunt prea scurte, lăsând spațiu suplimentar pentru a fi incluse mai multe informații despre pagină.

Utilizarea unui număr cât mai mare de caractere într-un titlu și meta descriere poate fi factorul decisiv în a atrage atenția unui vizitator. Cele mai bune practici pentru titlul paginii sunt eliminarea sau adăugarea de conținut la adresele URL unde titlurile lipsesc, au titluri duplicate, au titluri care depășesc 560 pixeli sau sub 30 de caractere. Un instrument precum Portent este perfect pentru a asigura cantitatea corectă de caractere și pixeli.

Auditul SEO „Must Have” 5: Conectare internă

Nu în ultimul rând, un audit SEO puternic include metoda adecvată de conectare internă. Legând paginile site-ului între ele, crawlerele motoarelor de căutare văd o rețea de pagini relevante, bogate în informații, care vorbesc cu autoritate despre un subiect.

Conectarea internă adecvată este o bună practică SEO pe pagină, deoarece servește ca un cadru puternic care vă poate susține prezența pe web.

Concluzie

Înainte de a intra într-o campanie SEO cu orice agenție, acordați-vă timp pentru a analiza ce sunt tehnicile SEO și asigurați-vă că orice agenție pe care o luați în considerare oferă exact ceea ce spun.