Majoritatea întreprinderilor știu că acest lucru necesită optimizarea site-ului web și a Google Ads, dar ceea ce majoritatea nu știe este că există o a treia entitate care trebuie, de asemenea, să fie optimizată: înregistrarea companiei Google.

Cunoscută oficial sub numele de Profilul dvs. de companie, această înregistrare vă evidențiază cele mai bune caracteristici și permite clienților potențiali să vă găsească, să învețe și să interacționeze rapid cu dvs. Totul este complet gratuit.

 

Și totuși, în ciuda celor 167 de miliarde de căutări efectuate pe Google în fiecare lună, un studiu BrightLocal a arătat că profilul tipic de companie are în medie doar 1.260 de vizionări în aceeași perioadă. Și mai rău, doar 59 de acțiuni sunt întreprinse din cele 1.260 de vizualizări. Este mai puțin de 5%.

Problema nu este platforma Google My Business; este faptul că nu sunt suficiente companii care să profite din plin de caracteristicile sale.

De aceea, în continuarea articolului, vă vom prezenta cele 13 strategii de optimizare:

Revendicați-vă profilul de companie

Completați fiecare secțiune din contul dvs. Compania mea pe Google

Fiți meticulos cu informațiile de contact

Selectați categoriile primare și secundare

Bifați atributele aplicabile

Scrieți o descriere completă a companiei

Publicați postări Google săptămânal

Încărcați fotografii noi săptămânal

Răspundeți la întrebări

Colectează și răspunde la recenzii

Adăugați produsele și serviciile dvs.

Configurați mesageria

Mențineți-vă profilul de companie

Cu aceste optimizări, vă puteți transforma profilul de companie în cel mai bun instrument gratuit de achiziție de către clienți pe care nu știați că îi aveți.

Notă: termenul mai familiar „Înregistrare companie Google” este cunoscut oficial de Google ca Profil de companie, așa că vom folosi „Profil de companie” pe parcursul acestui articol.

Cum arată un profil de companie Google optimizat

Pentru început să ne asigurăm că suntem pe aceeași pagină despre cum arată un profil de companie optimizat și de ce aveți nevoie de unul.

Pentru a vă ajuta să aruncăm o privire la o machetă a unui profil de companie Google incomplet față de unul complet și optimizat.

 

Această diagramă nu cuprinde toate funcțiile unui profil de companie Google optimizat, dar vă oferă o idee despre cât de atractiv poate fi un profil optimizat.

De ce trebuie să vă optimizați profilul de companie Google

Comparația de mai sus arată clar că un profil de companie optimizat pe Google îi ajută pe consumatori să își aleagă afacerea în locul concurenților, dar există și alte avantaje în optimizarea profilului dvs. de companie pentru un marketing local eficient.

Îmbunătățiți angajamentul

Din ce în ce mai mulți consumatori intră și ies din Google fără a accesa niciun alt site web. De ce?  Având potențial mai mulți consumatori care interacționează cu companiile dvs. prin intermediul Profilului dvs. de companie Google decât site-ul dvs. web, veți dori ca acel profil să fie optimizat pentru o implicare de calitate.

Îmbunătățiți clasamentul local

Optimizarea profilului dvs. de companie Google trimite aceste semnale către Google pentru a vă clasa mai bine în rezultatele locale. Și un pas mai important, după cum știți, înseamnă mai multă vizibilitate și implicare în afacerea dvs.

 

Convertiți mai mulți clienți

Numai un profil de companie Google obișnuit nu oferă prea multe modalități de a dobândi clienți. Ei pot să ştie unde vă aflați și vă pot citi recenziile.

Dar cu un profil de afaceri optimizat prin contul dvs. Compania mea pe Google, consumatorii vă pot descoperi în căutările de cuvinte cheie, vă pot apela, vă pot vizita site-ul web, vă pot cerceta produsele și serviciile, pot vizualiza şi contribui la întrebări frecvente, pot solicita o ofertă, pot rezerva o întâlnire, pot face o rezervare etc.

Cum să vă optimizați profilul de companie Google

Acum, când vedeți că optimizarea profilului dvs. de companie Google este cheia principală pentru a fi găsit în căutarea locală, pentru a ieși în evidență în faţa concurenților și pentru a câștiga clienți online, este timpul să începeți să faceți acest lucru.

Iată 13 moduri în care vă puteți transforma profilul de companie Google într-un instrument de marketing non-stop și de generare de clienți potențiali pentru afacerea dvs. locală.

1. Creați un cont Compania mea pe Google

În primul rând, este important să rețineți aici că un profil de companie Google este o entitate separată de un cont Compania mea pe Google. Acesta din urmă este folosit pentru a obține acces și pentru a-l optimiza pe primul.

Ceea ce înseamnă că, pentru a face optimizările prevăzute în acest ghid, trebuie să aveți un cont Compania mea pe Google și apoi să îl conectaţi la profilul dvs. de companie Google. Pentru a crea un cont, accesați Google.com/business și conectați-vă cu contul Google Gmail pe care îl utilizați pentru afacerea dvs.

2. Completați fiecare secțiune

Completarea profilului dvs. de companie Google nu numai că îl ajută pe Google să vă claseze mai bine în rezultatele căutării locale, dar crește și numărul de acțiuni pe care le fac clienții atunci când vă găsesc profilul. Există o mulțime de informații de oferit, așa că iată câteva linii directoare pentru stabilirea priorităților.

Aceste aspecte ale profilului dvs. trebuie completate imediat:

Nume

Adresă

Telefon

Site-ul web

Ore

Aceste secțiuni necesită ceva mai mult timp:

Categorie și caracteristici

Produse și servicii

Despre afacere

Întrebări și răspunsuri

Aceste secțiuni sunt în desfășurare:

Postări

Recenzii

Întrebări și răspunsuri

3. Fii atent cu informațiile de contact

Iată pașii pentru optimizarea informațiilor de contact din profilul dvs. de companie Google:

a. Asigurați-vă că numele companiei dvs. este identic cu cel pe care îl utilizați în semnalizarea magazinului dvs. Cu alte cuvinte, exact așa cum apare în lumea reală. Adăugarea numelui locației sau a cuvintelor cheie este considerată spam de Google și puteți fi penalizat.

b. Asigurați -vă că atât numele, cât și adresa companiei dvs. corespund exact celorlalte înregistrări ale dvs. de pe web. Aceasta înseamnă să folosiți în mod consecvent „st” vs „street” sau „co” vs „company”. Algoritmul Google ia în considerare aceste neconcordanțe atunci când vă evaluează credibilitatea.

c. Indicați atât orele obișnuite, cât și cele de vacanță Acest lucru îi încurajează pe clienți să vă viziteze

4. Scrieți descrierea „din companie” Primul lucru de reținut este că scurta descriere care apare chiar sub numele companiei dvs. în profilul dvs. de companie este rezumatul editorial pe care Google îl scrie pentru a asigura coerența pe toată platforma.

Google My Business

Google My Business

Descrierea pe care o dețineți este secțiunea din tabloul de bord al contului Compania mea pe Google. Această secțiune apare mai jos în profilul dvs., adesea în secțiunea recenzii.

Pentru a optimiza secțiunea „din companie” din profilul dvs. de companie Google trebuie să:

Folosiți toate cele 750 de caractere, cu informații cheie în primele 250 de caractere.

Reutilizați conținutul din pagina „Despre noi”

Utilizați cuvintele cheie pe care le folosește publicul dvs. pentru a găsi companii precum a dvs.

Nu repetați nicio informație deja vizibilă în celelalte secțiuni ale profilului dvs.

Folosiți acest spațiu pentru a vorbi despre ceea ce vă diferențiază de concurenți și despre ce le place cel mai mult clienților.

Nu includeți linkuri sau HTML.

5. Alegeți o categorie

Alegerea unei categorii este o necesitate pentru optimizarea profilului dvs. de companie Google deoarece:

85% dintre vizionările profilului de companie de pe Google provin din căutările unui produs sau a unui serviciu, comparativ cu doar 16% care provenin din căutări directe. Acest lucru este valabil mai ales pentru companiile al căror nume nu indică serviciul lor.

După ce alegeți o categorie, Google vă pune la dispoziție funcții specifice categoriei, care vă fac profilul mai atractiv și mai eficient. De exemplu, restaurantele pot include un meniu sau un buton de rezervare. Astfel de detalii îi pot ajuta pe consumatori să vă aleagă mai uşor.

Google oferă un număr stabilit de categorii, deci este important să le alegeți pe cele corecte. Iată cum să vă optimizați profilul de companie Google utilizând categorii:

Fii specific. Dacă sunteți un restaurant, alegeți tipul de restaurant, nu doar pur și simplu „Restaurant”.

O listă a categoriilor va apărea odată ce începeți să tastați, dar puteți vedea, de asemenea, o listă completă a categoriilor GMB pentru a vă asigura că o găsiți pe cea mai specifică afacerii dvs. Există peste 3.000 de categorii, deci merită căutat.

Alegeți categorii secundare. Multe companii se încadrează în mai multe categorii. Setați categoria principală la oferta principală și apoi alegeți categorii suplimentare.

Nu exagerați. Doriți ca Google să vă conecteze cu consumatorii care au nevoie de serviciul dvs., deci alegeți doar categoriile care se potrivesc ofertei dvs. De exemplu, dacă sunteți o companie de reparații electrocasnice, selectați numai „Reparaţii aparatură”, nu „Furnizor piese electrocasnice”.

De asemenea, Google vă poate cere verificarea companiei dacă modificați lista de categorii. Acest lucru este doar pentru a asigura precizia pe toată platforma lor.

6. Selectați caracteristicile aplicabile

Odată ce a fost aleasă o categorie, Google vă va oferi o listă de caracteristici pe care le puteți verifica pentru a vă descrie în continuare afacerea dvs.

Caracteristicile nu sunt specifice platformei Compania mea pe Google.

7. Adăugați fotografii

Încărcarea fotografiilor în profilul dvs. de companie prin tabloul de bord al contului Compania mea pe Google este importantă din 3 motive:

Asigurați-vă calitatea. Oricine poate adăuga fotografii în profilul dvs. de companie. Adăugând propriile fotografii, vă puteți asigura că profilul dvs. arată mult mai bine.

Fii activ. Adăugarea fotografiilor în mod regulat semnalează Google că sunteți activ cu profilul dvs. și că este actualizat, ceea ce influențează pozitiv clasarea dvs.

Obțineți imagini în rezultate. Google avansează în recunoașterea imaginilor și începe să includă fotografii în rezultatele locale.

Creșteți angajamentul. Potrivit Google, clienții au 40% mai multe șanse să solicite indicații de conducere către o companie dacă profilul său de companie are fotografii și cu 35% mai multe șanse să facă clic pe site-ul său.

Mai mult, un studiu BrightLocal a arătat că, companiile cu mai mult de 100 de fotografii primesc cu 520% ​​mai multe apeluri, cu 2.710% mai multe solicitări de direcție și cu 1.060% mai multe clicuri pe site-ul web decât o afacere medie.

Urmați aceste sfaturi pentru a utiliza fotografii în vederea optimizării profilul de companie Google:

Adăugați săptămânal cel puțin o fotografie nouă.

Pentru fotografia în miniatură, încărcați sigla.

Pentru fotografia dvs. de copertă, utilizați ceva care reprezintă cel mai bine marca dvs.

Pentru alte fotografii generale, consultați instrucțiunile Google privind fotografiile pentru specificații, dar asigurați-vă că includeți vederi interioare și vederi exterioare.

Nu utilizaţi fotografii cu efecte speciale sau branding. Google încearcă să vă reprezinte afacerea așa cum apare în lumea reală.

Concentrați-vă pe imagini de calitate foarte clare

Etichetați geografic fotografiile

Adăugați și videoclipuri!

Utilizați aplicația Google Street View pentru a adăuga o fotografie de 360 ​​° la profilul dvs.

8. Obțineți recenzii Google

Google știe că recenziile sunt foarte importante.

De asemenea, puteți vedea singur impactul recenziilor asupra clasamentului. Pentru majoritatea căutărilor efectuate pe Google, primele 3 rezultate locale care apar sunt cele cu recenzii multiple și evaluări puternice.

În plus, Google poate afișa și un profil de companie în rezultatele căutării dacă are recenzii care conțin aceste cuvinte cheie.

Pentru a vă optimiza profilul de companie Google cu recenzii, urmați aceste sfaturi:

Începeți cu clienții fideli.

Creaţi un link de comenzi rapide de recenzie sau folosiţi generatorul de linkuri de comenzi rapide de la Whitespark

60% dintre clienți vor scrie o recenzie dacă sunt întrebați. Faceți acest lucru prin e-mail, text şi rețele sociale.

Amintiți-le clienților că recenziile nu sunt doar în beneficiul dvs.; ajută oamenii care doresc să găsească o soluție și să ia deciziile potrivite.

Răspundeți la recenzii. Acest feedback vă va îmbunătăți SEO-ul local.

9. Postați în profilul dvs. de companie Google

La fel ca în cazul platformelor de socializare, puteți posta în profilul dvs. de companie Google despre anunțuri, oferte, evenimente și produse.

Postările sunt create în tabloul dvs. de bord Compania mea pe Google și apar în secțiunea „Actualizări” în partea de jos a profilului dvs. de companie.

Optimizarea profilului de companie Google cu ajutorul postărilor:

Postările măresc numărul de acțiuni întreprinse de consumatorii care vă găsesc profilul.

Postarea trimite periodic la Google semnale pozitive de clasare.

Consumatorii pot urmări profilul dvs. de companie și pot primi notificări despre postări și actualizări noi.

Iată sfaturile dvs. pentru optimizarea profilului dvs. de companie Google cu postări:

Postați în mod regulat. Nu doar pentru a trimite semnale către Google, ci și pentru că anumite tipuri de postări expiră săptămânal.

Utilizați postări de evenimente și oferte pentru campaniile de marketing care au un calendar.

Puteți alege un interval de date și postările vor rămâne live pe durata cronologiei respective.

Includeți linkuri și CTA-uri în fiecare postare.

În momentul scrierii unei postări, trebuie să existe şi un tip de postare COVID-19, ce trebuie folosit pentru a comunica eficient cu publicul dvs. în timpul pandemiei.

10. Puneți și răspundeți la întrebări

Ca şi alte site-uri, Google oferă o caracteristică principală în Profilurile de afaceri Google: o secţiune de întrebări şi răspunsuri.

Răspunsurile la aceste întrebări pot fi impulsul pentru un client care decide să-și aleagă afacerea.

Cu toate acestea, această secțiune este deosebit de importantă pentru optimizare, deoarece nu numai că oricine poate pune o întrebare cu privire la profilul Google al unei companii, ci și cineva poate să răspundă.

Acest lucru poate duce la informații inexacte despre profilul dvs. sau chiar mai rău.

Nu puteți dezactiva caracteristica Întrebări și răspunsuri a profilului dvs. de companie, dar există modalități de a o optimiza:

Puteţi fii la curent cu întrebările și răspunsurile postate în profilul dvs.

Lansați-vă propria secțiune de întrebări și răspunsuri

Faceți o listă cu cele mai frecvente întrebări legate de afacerea dvs. Apoi întrebați, răspundeți și susțineți votul în propriul profil. Acest lucru nu contravine termenilor și condițiilor Google. De fapt, Google îl încurajează.

Rețineți cuvintele cheie. Întrebările și răspunsurile care conțin cuvinte cheie vă pot ajuta să îmbunătățiți clasamentul profilului dvs. de companie.

11. Adăugați produse și servicii

Adăugarea de produse și servicii este utilă mai ales dacă ofertele dvs. nu sunt clarificate în numele companiei dvs.

Când adăugați produse și servicii, includeți numele, descrierea și prețul, dacă este cazul. De asemenea, Google poate face link către produsele dvs. din secțiunea categoriei dvs.

12. Configurați mesageria

Această funcție oferă căutătorilor opțiunea de a trimite un mesaj text pe telefonul dvs. direct din profilul dvs. de companie Google.

Pentru a activa mesageria, selectați fila „Mesagerie” din tabloul de bord Google My Business și aveți opțiunea de a instala acest lucru prin Google Play sau Apple App Store.

Două note despre mesageria Google My Business:

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la afișarea numărului dvs. de telefon personal, deoarece veți utiliza un număr diferit prin intermediul aplicației Google Allo.

Asigurați-vă că configurați alerte pentru mesaje în tabloul dvs. de bord Compania mea pe Google. Accesați setările și bifați „Mesaje clienți”.

13. Păstrați-vă profilul de companie cu o strategie puternică Compania mea pe Google

După cum puteți vedea, un profil de companie Google este un instrument de marketing local care necesită acțiuni continue pentru a vă maximiza beneficiile.

Aceasta include:

Actualizarea informațiilor, chiar și cele minore

Publicarea postărilor și încărcarea fotografiilor în fiecare săptămână.

Menținerea unui flux constant de recenzii.

Monitorizarea și răspunsul la recenzii.

Rămâneți la curent cu noile funcții, astfel încât să vă puteți asigura că vă folosiți profilul la maxim.

La fel ca orice strategie SEO Google, strategia dvs. Compania mea pe Google ar trebui să se concentreze pe furnizarea cât mai multor informații de calitate despre afacerea dvs., nu doar în profilul dvs. de companie, ci şi în sursele pe care Google le folosește pentru a o populariza site-ul.