Doar câteva zile? Luni? Ani? Este un subiect complicat, cu o mulțime de părți, dar fiecare marketer digital trebuie să știe când să se aștepte la profituri din campaniile lor SEO.

Atunci când dezvoltați un plan de marketing digital, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) ar trebui să fie o prioritate maximă.

Nu poți concura în lumea digitală de astăzi fără optimizarea pentru motoarele de căutare. O campanie SEO s-ar putea să-i faca pe marketeri să se simtă puțin pierduți.

Crezi că este o idee bună să investești în servicii SEO?

Da. SEO este util, indiferent dacă aveti o operațiune cu o singură persoană, o firmă mică sau o corporație multinațională.

Dacă cerințele dvs. de SEO sunt usor de realizat, mai degrabă decât să necesite resursele unei agenții, poate doriți să luați în considerare gestionarea acestora pe cont propriu. Iar dacă încercați să alegeți dacă să lucrați sau nu cu o agenție pentru nevoile dvs. de SEO, este vital să luați în considerare fondurile disponibile cu nevoile anticipate.

Investit in SEO

Este SEO greu de înțeles și de ce este atât de important pentru site-uri web?

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este crucială, deoarece crește capacitatea de descoperire a conținutului. Dacă nu investiți în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), veți lăsa vizitatorii (și vânzările) pe masă. 78% din toate căutările de navigare au ca rezultat o achiziție offline; aceasta ar trebui să fie dovezi suficiente pentru oricine urmărește SEO local. Chiar și doar actualizarea conținutului învechit vă poate crește traficul organic cu 111,3%.

În ciuda complexității sale, SEO poate fi învățat cu relativă ușurință. Cu toate acestea, poate dura ceva timp pentru a vedea rezultate, așa că persistența și deschiderea față de modificările algoritmice sunt esențiale.

Timpul pentru rezultatele SEO

Deși nu există un răspuns definitiv la întrebarea cât durează înainte să vezi beneficii organice de la SEO, majoritatea experților sunt de acord că de obicei durează patru până la șase luni.

Această postare s-ar putea încheia chiar acum, cu cuvintele „acesta este răspunsul tău”. Dar nu, haideti mai bine sa intram in mai multe detalii despre ce inseamna cu adevarat SEO si de ce necesita atat timp.

Cum de SEO necesită atât de mult timp?

Să examinăm motivele pentru care SEO durează mai mult pentru a arăta efectele înainte de a ne aprofunda în detalii despre cât timp durează SEO pentru a vă creste afacerea.

Motorul de căutare Google și algoritmul pe care îl folosește pentru a accesa cu crawlere și a indexa paginile sunt în continuă dezvoltare și perfecționare.

În vremurile premature ale optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), mulți agenți de marketing au folosit tehnici precum umplerea cu cuvinte cheie pentru a pacali sistemul și pentru a crește clasamentul site-urilor lor.

Pentru a-și servi mai bine consumatorii, Google și-a îmbunătățit recent algoritmul de căutare, astfel încât să fie imun la manipulare. Anterior, utilizatorii puteau vedea doar rezultatele de pe site-urile web care au descoperit indicii secrete.

Concurența pentru clasarea în motoarele de căutare a crescut, iar timpul necesar pentru a vedea beneficiile SEO a crescut proporțional.

Când funcționează SEO? De unde ştiţi?

Este posibil să nu existe un site web „magic” care să evalueze fiecare fațetă a strategiei tale SEO și să ofere o singură soluție, dar există multe metode diferite.

Puteți afla mai multe despre clasamentul dvs. și unde puteți aduce îmbunătățiri folosind următoarele resurse:

  • Instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie
  • Instrumente pentru SEO On-Page
  • Instrumente pentru creearea de link-uri
  • Instrumente pentru SEO Tehnic
  • Programe speciale SEO

Va trebui să înțelegeți ce înseamnă valorile la care se referă aceste instrumente pentru a profita la maximum de ele în timp ce încercați să analizați performanța SEO.

Următoarele sunt câteva dintre cele mai importante valori SEO pe care dvs., ca agent de marketing digital, ar trebui să le familiarizati, împreună cu scurte descrieri ale fiecăruia:

  1. Afișări – cantitatea de expunere pe care a avut-o un utilizator la conținutul sau anunțurile dvs.
  2. Clickuri – De câte ori un utilizator a interacționat cu materialul dvs. făcând clic pe un link sau pe un anunț.
  3. Trafic organic – clicuri pe site-ul dvs. care sunt rezultatul căutării pe un motor de căutare.
  4. Numărul de pagini de clasare – Câte dintre paginile dvs. sunt prezentate în mod vizibil în rezultatele motorului de căutare.
  5. Recomandări de pe alte site-uri web – Volumul de vizitatori obținut prin link-uri externe către site-ul dvs.
  6. Autoritate domeniului – Cât de bine se adresează site-ul dvs. unor interese sau domenii specifice.
  7. Autoritate paginii – gradul în care o anumită pagină web este relevantă pentru un anumit domeniu sau set de subiecte.
  8. Mențiuni ale brand-ului – Mențiuni despre afacerea dvs., logo-ul și/sau produsele dvs. în alte publicații.
  9. Conversii – cantitatea de interacțiune cu site-ul dvs., măsurată prin evenimente precum clicurile pe linkuri, completarea formularelor și înscrierile la newsletter.

Nișele cu concurență scăzută și interogările de căutare produc rezultate mult mai rapid decât omologii lor mai competitivi.

Doriți să creșteți vizibilitatea site-ului dvs. pentru condiții extrem de competitive (cum ar fi pentru cuvantul cheie „card bancar”)? Pot fi necesari doi ani sau mai mult pentru a obține clasamentele pe prima pagină pe Google. Rezultatele pot fi vizibile în trei până la șase luni pentru cuvintele cheie cu concurență mai mică într-un context mai local sau mai concentrat.

Când lucrați la un proiect SEO, un lucru asupra căruia (de obicei) puteți avea un cuvânt de spus este câte resurse sunt dedicate acestuia. Cunoașterea modului în care acest lucru este semnificativ poate scurta timpul necesar pentru ca o campanie să dea roade. În general, cu cât vezi mai repede beneficiile de pe urma SEO, cu atât mai multe resurse îi poți dedica.

Când ar trebui să începi să vezi rezultate SEO?

Rezultate SEO

Să trecem la treabă și să oferim un răspuns acum că știi ce se întâmplă cu SEO și de ce durează atât de mult.

Când mă pot aștepta să văd rezultate din eforturile mele pentru SEO? De obicei durează între patru și douăsprezece luni.

Răspunsul mai cuprinzător explică modul în care fiecare dintre elementele menționate anterior vă afectează eforturile SEO.

Rezultatele pot fi văzute în patru până la șase luni dacă vă concentrați pe cuvinte cheie cu concurență redusă.

Dacă noua dvs. abordare SEO are succes, ar trebui să observați o creștere a traficului și a conversiilor în decurs de șase luni până la un an.

Cu toate acestea, poate dura mult mai mult, uneori până la 4 ani, pentru a vedea randamente substanțiale și poziții decente pentru cuvintele cheie cu multă concurență și o autoritate ridicată pentru domeniu și pagină.

Amintiți-vă că abordarea dvs. SEO va trebui, de asemenea, să crească și să se modifice împreună cu algoritmul Google.

Strategia ta va trebui să se adapteze peisajului în continuă schimbare al marketingului digital și al optimizării motoarelor de căutare.

Lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți clasamentul SEO

Se pare că în fiecare an Google introduce un nou semnal de clasare. În 2014, de exemplu, HTTPS și alte forme de securitate online au făcut furori. Accesibilitatea pe dispozitivele mobile a fost o prioritate de top în 2015. Apoi a apărut RankBrain, care a folosit Machine Learning pentru a căuta și a îmbunătăți capacitatea Google de a deduce semnificația unui „query”.

Pentru a reitera, Google ia în considerare peste 200 de semnale atunci când determină clasamentul unui site. Câteva necesități suplimentare sunt:

  1. Când vorbim despre conținut de înaltă calitate, ne referim la locul ideal în care cititorii reali și crawlerele automate pot găsi ceea ce caută. Cercetarea eficientă a cuvintelor cheie și funcțiile SEO pe pagină, cum ar fi etichetele de antet, linkurile interne și etichetele de titlu, sunt esențiale pentru producerea de conținut de înaltă calitate. Optimizarea căutării vocale și „snippet-urile” evidentiate sunt alte două domenii în care conținutul ar putea fi luat in considerare ca si „continut de calitate”.
  2. SEO tehnic se concentrează pe asigurarea faptului că site-ul dvs. se încarcă rapid și că poate fi accesat cu crawlere complet de motoarele de căutare. În zilele noastre, viteza este o necesitate. În ceea ce privește clasarea, timpii de încărcare a paginii devin din ce în ce mai importanți, în special pentru dispozitivele mobile.
  3. Cu cât site-ul de link-ul este mai autorizat și mai relevant, cu atât mai multă aprobare primește munca ta. Când vine vorba de link-uri, calitatea depășește cantitatea de fiecare dată. Clasamentul total se va îmbunătăți dacă sursa este foarte apreciată.

Cu toate acestea, o strategie SEO de bază poate arăta cam așa pentru șase luni:

Prima luna: Audit tehnic SEO care dezvăluie starea actuală și soluțiile implementabile pentru a rezolva problemele legate de viteza site-ului, indexare, compresie a imaginilor, sitemaps, accesare cu crawlere și multe altele. Descoperirea peisajului de marketing digital al clientului, rapoarte de referință, analiză competitivă, cercetare de cuvinte cheie, audit de analiză, audit de conținut și audit tehnic SEO.

A doua luna: Tot materialul, de la pagini la bloguri, va fi auditat și optimizat pe baza rezultatelor auditului tehnic SEO. Etichetele de titlu, metadescrierile, etichetele de antet, linkurile interne etc., toate ar trebui optimizate. Începeți să vă îmbunătățiți profilul Google my Business și pentru rezultatele căutării locale.

A treia luna: Dezvoltarea conținutului site-ului web (postări de blog, întrebări frecvente, pagini de locație, white-papers, infografice etc.) ar trebui să continue, iar tacticile SEO off-page, cum ar fi contactarea instituțiilor media și solicitarea de link-uri, ar trebui puse în mare viteză.

A patra luna si in continuare: Blogging consecvent pe propriul site web, ca parte a unei strategii generale de creștere a optimizării motoarelor de căutare și a autorității brand-ului, precum și blogging-ul pentru oaspeți pe site-uri web conexe și un accent pe optimizarea site-ului web pentru conversia vizitatorilor în clienți plătitori. În fiecare săptămână, site-ul este supus unei evaluări tehnice și se instituie raportări regulate pentru a monitoriza dezvoltarea și a identifica riscurile și oportunitățile potențiale.

Nimeni nu poate oferi o estimare exactă a cât timp va dura SEO. Din experiența mea, SEO de calitate durează aproximativ patru până la șase luni înainte de a începe să producă randamente.

Cum arată succesul SEO?

Pentru a oferi un răspuns coerent la problemă, trebuie mai întâi să definim ce reprezintă o strategie SEO de succes.

În plus, este o practică obișnuită să dezvoltați obiective publicitare în timp ce planificați o strategie SEO.

Desigur, cheia stabilirii de succes a obiectivelor este stabilirea unor repere care să fie atât atinse, cât și cuantificabile. Înțelegând că obiectivele sunt adesea mult mai specifice unei afaceri și se modifică în mod semnificativ în funcție de o serie de factori.

Este esențial să fii cu ochii pe site-ul tău după ce ai lucrat pentru a te asigura că planul tău dă roade. Când vine vorba de optimizarea motoarelor de căutare, nu există o „remediere rapidă”. În schimb, necesită monitorizare și modificare constantă.

Menținerea SEO ca o strategie pe termen lung care necesită o întreținere consecventă ar putea ajuta la raționalizarea timpului și a resurselor necesare.

Fiecare site web este diferit, dar, în general, cu cât poți dedica mai multe resurse, cu atât mai repede vei vedea beneficii. Daca încercați să preziceți când rezultatele ar putea fi vizibile, este esențial să luați în considerare provocările tehnice, calitatea conținutului și calitatea linkurilor.

Știți deja că SEO este crucial pentru succesul campaniei dvs. de marketing digital.

Site-urile web care se clasează bine și se adaptează rapid la schimbările din algoritmul Google sunt scopul final, chiar dacă durează ceva timp pentru a le atinge.