În fiecare zi, Google gestionează peste 3,8 miliarde de căutări. Se fac 40.000 de căutări în fiecare secundă. Oamenii caută informații sau cumpără bunuri și servicii.
Am petrecut mai mult timp ca niciodată în casele noastre căutând în ultimii doi ani! Știați că oamenii sunt mai receptivi atunci când adresează întrebări extrem de intime către Google decât propriei lor mame?
Dacă compania ta are un succes moderat, s-ar putea să vă gândiți la o serie de explicații de ce nu este necesar să aveți un site web profesional.
Este posibil să nu credeți că un site web excelent va avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, chiar dacă sunteți conștient de necesitatea de a avea o prezență online, mai ales dacă în prezent generați o mulțime de venituri.
Chiar am nevoie de un site web pentru afacerea mea?
Mulți proprietari de afaceri se gândesc la întrebarea: „Am nevoie de un site web, chiar daca am o afacere mică și nu vindem nimic online?” Răspunsul este DA!
Pentru a concura cu companiile care au deja site-uri web, ar trebui să aveți unul dacă dețineți o afacere.
În plus, sunteți sigur că nu vă puteți vinde bunurile online? Cu milioane de clienți care caută online orice, de la cărți, la clipuri, la case, la gaze naturale și multe altele, COVID-19 a schimbat mediul de vânzare. Prin urmare, în timp ce eziți, probabil că competitorul tău și-a dat deja seama de valoarea unui site web pentru compania lor.
Fără îndoială, nu vrei să rămâi în urmă.
Arăți mai profesionist dacă ai un site!
84% dintre consumatorii de astăzi cred că a avea un site web oferă companiei mai multă credibilitate decât companiile care au doar pagini de socializare. În plus, site-ul dvs. web este locul ideal pentru a afișa orice premii sau acreditări profesionale pe care compania le poate avea.
În plus, dacă ați desfășurat anterior afaceri utilizând o adresă de e-mail personală, a avea propriul site web vă permite să creați o adresă de e-mail personalizată (cum ar fi valentin@siteulmeu.ro), care adaugă profesionalism si încredere.
Utilizarea adreselor de e-mail personale nu mai este permisă pe mai multe platforme de marketing prin e-mail. Ca urmare, veți avea nevoie de un cont de e-mail de afaceri dacă doriți să beneficiați de eficiența marketingului prin e-mail.
Este important pentru afacerile locale.
Mulți proprietari de afaceri mici nu recunosc necesitatea de a face o investiție într-un site web de succes al companiei. Dar în realitate renunță la o sursă fantastică de venit.
Cifrele de mai jos demonstrează cât de important este un site web pentru o afacere locală:
- Pe Google, 46% dintre căutări au o intenție locală.
- 28% dintre utilizatori au cumpărat ceva ca urmare a unei căutări locale.
- Căutarea este folosită de 97% dintre utilizatori pentru a găsi companii din apropiere.
- 70% dintre utilizatori vor vizita un magazin ca urmare a cercetării lor pe internet
Puteți realiza tot acest potențial și puteți crește profitabilitatea afacerii prin crearea unui site web.
Puteți afișa clar bunurile și serviciile afacerii.
Folosind imagini de înaltă calitate pe site-ul dvs. web, puteți demonstra clienților potențiali la ce se pot aștepta de la afacere.
Aspectul site-ului și fotografiile evidențiate pot fi, de asemenea, folosite pentru a simula experiența din magazin pentru vizitatorii virtuali. Dacă „feeling-ul” brandului tau se potrivește cu atmosfera locației tale, această strategie va fi deosebit de eficientă.
Încă un lucru pe care îl puteți face pentru a vă asigura că atrageți oamenii potriviți este să publicați informații esențiale despre produsele și servicii companiei pe site-ul dvs. web.
Dacă site-ul dvs. își face treaba, acesta va avea toate informațiile pe care și le-ar putea dori clienții. Din acest motiv, ei pot fi siguri că nu vor trebui să vă contacteze pentru a vă adresa întrebări de bază, cum ar fi unde vă aflați sau la ce oră aveți deschis. Satisfacția clienților față de o afacere crește atunci când site-ul lor le satisface nevoile.
În plus, personalul companiei va fi liber să se concentreze asupra altor proceduri critice care contribuie direct la succesul afacerii tale, mai degrabă decât să răspundă întrebări simple din partea clienților.
„Social Proof” va fi clar evidentiat pe site-ul tau.
Termenul „social proof” este folosit pentru a descrie faptul că un produs a fost cumpărat și folosit de un număr de persoane. Oamenii sunt influențați să cumpere ceva pentru că văd că altcineva o face. Te-ai bazat vreodată complet pe recenziile online ale produselor pentru a face o achiziție? Și ai încercat vreodată un nou restaurant pentru că cei de la masa de lângă tine au fost încântați de mâncare? Ceea ce înțelegem prin asta este dovada socială. De asemenea, funcționează destul de bine.
De aceea, marketingul afiliat și influencerii sunt peste tot în zilele noastre. Oamenii au o tendință înnăscută de a pune mai mult interes în ceva care a fost verificat și aprobat de o altă persoană. Cumpărătorii solicită adesea sfaturi de la prieteni și familie înainte de a face o achiziție majoră. Clienții își pun încrederea în recenzii pentru că știu că citesc opiniile sincere ale celor care au folosit produsul sau serviciul înaintea lor.
Trebuie să prezentați recenzii pe site. În plus, veți avea nevoie de mult mai mult de 10 dintre ele. Este mai probabil ca oamenii să ofere o șansă produsului dvs. dacă au citit o mulțime de feedback favorabil despre acesta.
Există câteva opțiuni pentru prezentarea recenzilor:
- Google Reviews
- Testimoniale scrise
- Testimoniale Video
- Premii si acreditari
Succesul tău pe termen lung depinde de un site web
Aproximativ 4,66 miliarde de persoane (sau 59,5% din populația lumii) au acces la Internet din ianuarie 2021. Această cifră este semnificativ mai mare în mai multe țări. Nouăzeci la sută sau mai mult dintre americani, de exemplu, sunt conectați la internet.
Dacă nu ai un site web, clienții potențiali nu te pot găsi. De fapt, dacă nu obțineți în curând un site web pentru compania dvs., nimeni nu vă va putea găsi pe măsură ce ne aprofundăm în era digitală.
O persoană este considerată cu autoritate online dacă primește un respect larg din partea publicului său, a colegilor din domeniu, a altor site-uri web și a motoarelor de căutare. O persoană cu autoritate este bine versată în domeniul său, abil în a-și comunica cunoștințele altora și este respectată pentru sfaturile pe care le oferă. Materialul, scrisul, fotografiile și alte mijloace media pe care le publicați pe site-ul dvs. servesc drept mediu prin care vizitatorii își pot face o impresie despre afacere.
Construirea credibilității nu necesită un număr mare de urmăritori. Grupurile mai mici, mai țintite (inclusiv liste de e-mail cu mai puțini abonați) pot genera profituri mai mari și pot stimula mai multă acțiune din partea celor care sunt probabil să împărtășească interese similare.
Site-ul web al unei companii este o parte vitală a identității sale. Este un instrument excelent pentru a comunica cu clientela dvs. Vizitatorii site-ului vor avea impresia inițială despre afacere pe baza branding-ului pe care ați ales să îl utilizați.
Schema de culori a site-ului si design-ul contribuie la crearea unei atmosfere pe care vizitatorii fie o vor respinge, fie o vor îmbrățișa ca fiind reprezentativă pentru marca în ansamblu.
Vrei ca site-ul tău să fie foarte ușor de utilizat. Încercați să mențineți la minimum numărul de pași necesari pentru a contacta sau a finaliza o achiziție. Asigurați-vă că informațiile sunt ușor de înțeles. Mai mult, asigurați-vă că se simte bine și că arată frumos. Pur și simplu, vizitarea site-ului este o aventură.
Prin urmare, compania dvs. are nevoie de o prezență online pentru a supraviețui în economia din ce în ce mai digitală de astăzi.
Puteți face un site web profesionist pentru compania dvs. fără mari costuri
Există multe companii care nu au site-uri web, deoarece proprietarii presupun că realizarea unuia este prea complicată și costisitoare. Din păcate, nu este cazul.
A crea un site web profesional astăzi este mai ușor și mai ieftin decât oricând. Există generatori de site-uri web economici, ușor de utilizat. Site-urile web sunt ușor de realizat și de găzduit.
Dacă am o pagină de Facebook, mai am nevoie de un site web?
Multe companii folosesc acum rețelele sociale precum Facebook și Twitter ca platformă principală de publicitate. Aceste metode au și beneficiile lor.
Puteți efectua cercetări de piață cu ajutorul lor și puteți ajunge la un public mai larg. Cu toate acestea, pagina de Facebook a unei companii nu este un înlocuitor pentru propriul site web.
Ce se întâmplă dacă, într-o dimineață, Facebook decide că nu va mai susține afaceri? Dacă pagina ta de Facebook ar fi singura ta prezență online, ai putea să-ți iei rămas bun de la toți fanii și clienții tăi câștigați cu greu.
Facebook probabil nu va înceta să susțină afaceri, dar nu aveți idee de ajustările pe care le face.
Cu toate acestea, aspectul și funcționalitatea site-ului afacerii sunt în întregime sub controlul dvs.
Având un site web pentru compania dvs., vă ajută să vă poziționați mai sus în rezultatele căutării atunci când clienții potențiali caută bunurile și serviciile pe care le oferiți. Când concurați cu site-uri web mai mari, amintiți-vă că optimizarea căutării locale vă poate ajuta să ajungeți și la un public din imediata vecinătate.
Oamenii sunt mai predispuși să cumpere de la companii cu care sunt familiarizați și cu care sunt confortabili, iar a avea un site web este o modalitate excelentă de a stabili acel nivel de familiaritate și confort. Deși este adevărat că o prezență pe Facebook poate fi pusă în funcțiune în cel mai scurt timp, un site web dedicat companiei te poate ajuta să câștigi credibilitate și clienți mult mai rapid.
Acum, raspunsul final la intrebarea: „Este necesar ca firma mea să aibă un site web?”
Acum ar trebui să vă întrebați: „Îmi pot permite să nu am un site web pentru afacerea mea în era digitală?” mai degrabă decât „Am nevoie de un site web pentru afacerea mea?”. Aceasta este o întrebare la care trebuie să răspunzi negativ dacă îți pasă de succesul tău pe termen lung.
Fără un site web, este din ce în ce mai greu pentru companii să supraviețuiască. Toata lumea este online, iar astfel concurenții tăi pot găsi o modalitate de a interacționa cu clienții tăi, iar tu nu poti lasa acest lucru sa se intample.